Háttértámogatás

Az MBA Advise Kft. alapelve, hogy egyetlen partnere se szenvedjen hiányt a kellő támogatástól. Ennek megfelelően irodánkban jelenleg 5 állandó fő foglalkozik azzal, hogy minél hamarabb a megfelelő segítséghez jusson minden partner, és hogy az értékesítési folyamatok zökkenőmentesen menjenek végbe. Létrehoztunk egy állandó fejlesztés és karbantartás alatt álló ügyviteli rendszert, melynek segítségével a lehető legtöbb folyamatot automatizáltuk, és emellett a munkatársainknak is folyamatos és hatékony támogatást jelent. Elhelyeztünk rajta egy dokumentumtárat, ahol bárki gyorsan hozzá tud jutni a szükséges információkhoz és oktatási anyagokhoz.

Az irodánkban és a tulajdonosok által biztosított intézményekben színvonalas körülmények között dolgozunk, melyek alkalmasak minden olyan tevékenységre, amely elengedhetetlen a munkánk során: legyen az tréning, oktatás vagy az ügyféltalálkozók lebonyolítása.

Háttértámogatásunk fő célja az eredmény, melynek elsőrendű feltétele, hogy kizárólag a megfelelő tudással és tapasztalattal rendelkező kollégák vegyenek részt a különböző munkafolyamatokban. Irodavezetőnk a napi ügyvitelhez szükséges hátteret biztosítja, HR-es kolléganőnk a cég folyamatos bővülését és fejlesztését, valamint a folyamatok hatékony működését segíti elő, a tapasztalattal rendelkező közvetítőink az üzletszerzésben, valamint a partnerek tudásának növelésében vesznek részt, call centeres csapatunk pedig a folyamatos, színvonalas kapcsolattartásért felelős.

 

Célok és tervek      Munkatársak